Videre til indhold. |

Hop til indhold
Sådan vil denne side se ud når den bliver printet. Dog uden denne boks.
Annullér print og gå tilbage til siden.
 

Tilbage til menuen

Sådan håndterer vi henvendelser

Region Hovedstaden har som mål at besvare alle henvendelser så korrekt og så hurtigt som muligt.


Alle sagsbehandlere følger en sag til dørs, og sørger for - hvis der ikke kan svares umiddelbart - at borgeren underrettes om, hvornår svar kan forventes.

Henvendelse på ikke sikker e-mail
Hvis en borger henvender sig på en ikke-sikker e-mail, hvor svaret fra Region Hovedstaden vil indeholde personfølsomme oplysninger herunder helbredsoplysninger, kan Region Hovedstaden ifølge Persondataloven ikke svare borgeren på e-mail. Besvarelsen vil derfor ske pr. brev.


Læs her hvordan du som borger kan sende sikker digital post til Region Hovedstaden




Webredaktør
Flemming Strandby
Email:nqK3222u.aKYcXfsM@a6Q0tTm.dk