Brætspil som læringsværktøj
I RegionH E-læring er vi altid på udkig efter metoder, der kan styrke læring og refleksion og samtidig kan udvide vores pallette af værktøjer og tilbud.
/
Gamification og spilbaseret læring
Gamification er, når man tilsætter spilmekanikker til ting og aktiviteter, som ikke i sig selv er spil. Spilbaseret læring handler om spil brugt til læring.
/
Grafisk vidensformidling
Her kan du se eksempler på, hvordan video, websites, tegnefilm og animationer benyttes som selvstændigt læringselement, men også i kombination med e-læringskurser og tilstedeværelsesundervisning.
/
Onlinemøder - et videns- og idekatalog
Hvilket møderedskab skal du vælge, hvad er succeskriterierne for et godt møde og hvad er mulighederne og udfordringerne ved de forskellige mødetyper?
/
UX - User eXperience
Udstyr til eye-tracking, sved- og pulsmåling og analyse af ansigtsudtryk. Det er redskaber, som RegionH E-læring fremover vil benytte sig af under udarbejdelsen af e-læringskurser og andre former for læringsteknologi.
/
(Webid:33c32a78-e4b3-4cfc-ab0b-02cc45ac0c02) ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":3,"IndexWp":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":false,"SortOrdering":1,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.regionh.dk\/e-learning\/andre_vaerktojer","m_Item2":true,"m_Item3":"33c32a78-e4b3-4cfc-ab0b-02cc45ac0c02"}],"TemplateDisplayType":3}