Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Skip Navigation LinksDiskussionsliste : Problemer med at åbne link til padlet
Diskussionslisten bruges til at afholde forumlignende samtaler, herunder spørgsmål og svar, om emner, der er relevante for din gruppe, dit projekt eller dit community.

Startet: 12-08-2016 09:00
Pladsholder for billede: Bente Kirkeskov
Bente Kirkeskov
Problemer med at åbne link til padlet

​Kære jer

Jeg har gode erfaringer med at bruge padlet i forbindelse med at lave dagsorden til møder med 5-15 deltagere. Jeg sender et link til en "tom" padlet ud til mødedeltagerne, som hver især skriver punkter på. På mødet åbnes padletten og punkterne prioriteres nemt og hurtigt.

MEN, hvorfor kan medarbejdere på Rigshospitalet og Glostrup ikke åbne linket til padletten  -  hvad kræver det at tilgå en padlet ?

Med venlig hilsen, Bente

Pladsholder for billede: Bente Kirkeskov
  • Bente Kirkeskov
/_layouts/15/images/person.gif" alt="Pladsholder for billede: Bente Kirkeskov" />
Bente Kirkeskov

​Kære jer

Jeg har gode erfaringer med at bruge padlet i forbindelse med at lave dagsorden til møder med 5-15 deltagere. Jeg sender et link til en "tom" padlet ud til mødedeltagerne, som hver især skriver punkter på. På mødet åbnes padletten og punkterne prioriteres nemt og hurtigt.

MEN, hvorfor kan medarbejdere på Rigshospitalet og Glostrup ikke åbne linket til padletten  -  hvad kræver det at tilgå en padlet ?

Med venlig hilsen, Bente

112-08-2016 09:0012-08-2016 09:00NejGenerelt
14,5454428052619
Sendt: 15-09-2016 11:09
Billede: Snore Rubin
Snore Rubin

Det er et rigtigt godt spørgsmål. Der burde ikke være noget som helts til hinder for at de åbner det. Jeg prøver lige at spørge en af mine egne kontakter på riget!

Mvh Snorre​

Billede: Snore Rubin
  • Snore Rubin
http://www.godtuddannet.dk/PIX/Snorre.jpg" alt="Billede: Snore Rubin" />
Snore Rubin

Det er et rigtigt godt spørgsmål. Der burde ikke være noget som helts til hinder for at de åbner det. Jeg prøver lige at spørge en af mine egne kontakter på riget!

Mvh Snorre​

Bente Kirkeskov5015-09-2016 11:0915-09-2016 11:09
09-11-2015 12:43