Ignorer kommandoer på båndet
Gå til hovedindhold

Skip Navigation LinksDiskussionsliste : politik verdrørende digitalt materiale
Diskussionslisten bruges til at afholde forumlignende samtaler, herunder spørgsmål og svar, om emner, der er relevante for din gruppe, dit projekt eller dit community.

Startet: 16-09-2016 08:16
Pladsholder for billede: kristina larsen
kristina larsen
politik verdrørende digitalt materiale

​har regionen en politik der omhandler digitalt materiale?

jeg antager at rettighederne til digitalt materiale jeg har lavet i arbejdstiden tilhører min afdeling. Ofte vil det være mine egne holdninger jeg udtrykker, men der kan også være tilfælde hvor det er afdelingens retningslinier eller procedurer jeg berører. har regionen en holdning til hvad der må deles eller lægges tilgængeligt så det kan deles af andre? Skal der tilføjes en fom for disclaimer? det kunne være det ligefrem var et ønske at brande digitalt, men er der retningslinier i så fald?

vh kristina

Pladsholder for billede: kristina larsen
  • kristina larsen
/_layouts/15/images/person.gif" alt="Pladsholder for billede: kristina larsen" />
kristina larsen

​har regionen en politik der omhandler digitalt materiale?

jeg antager at rettighederne til digitalt materiale jeg har lavet i arbejdstiden tilhører min afdeling. Ofte vil det være mine egne holdninger jeg udtrykker, men der kan også være tilfælde hvor det er afdelingens retningslinier eller procedurer jeg berører. har regionen en holdning til hvad der må deles eller lægges tilgængeligt så det kan deles af andre? Skal der tilføjes en fom for disclaimer? det kunne være det ligefrem var et ønske at brande digitalt, men er der retningslinier i så fald?

vh kristina

116-09-2016 08:1616-09-2016 08:16NejGenerelt
16,3730904864948
11
Snore Rubin
Sendt: 23-09-2016 09:35
Billede: Snore Rubin
Snore Rubin
Hej Kristina

Ja, ting der er lavet i arbejdstiden tilhører arbejdspladsen. Hvad angår retningslinjer omkring hvad der må deles, disclaimers, osv, så er der ikke helt så klare linjer på det punkt. Her er det noget som du bør cleare med din leder, hvis du tænker at der er tilfælde hvor det kunne være relevant. Og så ellers bruge din bedste sunde fornuft, og vurdering. 

Jeg håber at det var et klart nok svar. 
Med venlig hilsen
Snorre
Billede: Snore Rubin
  • Snore Rubin
http://www.godtuddannet.dk/PIX/Snorre.jpg" alt="Billede: Snore Rubin" />
Snore Rubin
Hej Kristina

Ja, ting der er lavet i arbejdstiden tilhører arbejdspladsen. Hvad angår retningslinjer omkring hvad der må deles, disclaimers, osv, så er der ikke helt så klare linjer på det punkt. Her er det noget som du bør cleare med din leder, hvis du tænker at der er tilfælde hvor det kunne være relevant. Og så ellers bruge din bedste sunde fornuft, og vurdering. 

Jeg håber at det var et klart nok svar. 
Med venlig hilsen
Snorre
kristina larsen11023-09-2016 09:3523-09-2016 09:35
09-11-2015 12:43