
SafetyNet er det system, som Region Hovedstaden bruger til at registrere problemer, handleplaner, påbud fra Arbejdstilsynet og anmelde arbejdsulykker i.
E-læring om handleplansystemet SafetyNet
E-læringen henvender sig primært til nye medlemmer af arbejdsmiljøgrupperne, både arbejdsmiljørepræsentanten og arbejdsmiljølederen i Region Hovedstaden.
På kurset lærer du at oprette problemer og handleplaner i SafetyNet Handleplan.
Når arbejdsmiljøgrupperne identificerer arbejdsmiljøproblemer, er de ansvarlige for at indskrive de relevante problemer i SafetyNet.
SafetyNet Handleplan gør det muligt for arbejdsmiljøgrupperne, ledelsen, LMU samt VMU at arbejde systematisk med behandlingen af de arbejdsmiljøproblemer, der er identificeret på arbejdspladsen.
E-læringen tager ca. 45 minutter, og er modulopdelt, så du har mulighed for at gense udvalgte moduler.
Efter du har taget e-læringen, har du også mulighed for at gense de enkelte moduler på intranettet.
Se kurset i Kursusportalen
Gå til kurset SafetyNet Handleplaner
