Support

​​Support
Alle henvendelser til om support sker ved enten at henvende sig telefonisk via
ServiceDesk tlf. 38648080 eller ved at oprette en sag i CIMTservice. 
Alle ansatte i Region Hovedstaden har adgang til at oprette sager i CIMT Service
Hvis ikke du er ansat i Region Hovedstaden så er det vigtigt at ServiceDesk får følgende oplysninger:
  • fulde navn
  • e-mail
  • telefonnummer
  • brugernavn, hvis du allerede er oprettet til en database
  • fortæller, at det drejer sig om en KMS database og gerne navnet på databasen

Administratorlister
Som udgangspunkt er det den lokale afdelingsadministrator, der varetager fjernelse af spærringer på koder og oprettelse af nye brugere. Derfor henviser vi til nedenstående lister, hvor du kan se hvem, der er din lokale afdelingsadministrator:

KMS:DAD (Dansk Anæstesi Database)
​KMS:Øvrige  (Øvrige nationale kliniske kvalitetsdatabaser)​​
KMS:Rigshospitalet (Forskningsdatabaser)​​

Har databasen ikke en lokal afdelingsadministrator, da kontakt ServiceDesk som beskrevet ovenfor.

Kurser
Læs mere om de kurser KID-support udbyder​.

​​
 

Revideret 03.02.17

Redaktør