Husk - Inden du ansøger
Ved fremsendelse af ansøgning til Akutberedskabet medgiver du, at du har læst og forstået reglerne for tavshedspligt, som beskrevet på siden "Observatørophold ved regionens akutlægebiler", samt at du har forstået de gældende forsikringsforhold, som ligeledes er beskrevet på siden "Observatørophold ved regionens akutlægebiler", og sikret dig, at du er i besiddelse af en gældende ulykkesforsikring.
Din ansøgning skal indeholde
Din ansøgning skal indeholde følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- By
- Postnummer
- Telefonnummer
- Email
- Fødselsdato (dd.mm.åå)
- Studie
- Uddannelsessted
- Semester
- Ansættelsessted
- Jobfunktion
- Ønsket periode (2-5 specifikke datoer)
- Motivation for ansøgning
Send ansøgning med Digital Post
Ønsker du at ansøge om observatørophold på en akutlægebil eller en ambulance i Region Hovedstaden, bedes du sende ovenstående oplysninger til Akutberedskabets hovedpostkasse via Digital Post (e-boks):
Kontakt Akutberedskabet via Digital Post
Læs om Digital Post på borger.dk
Hvis du har spørgsmål
Har du spørgsmål kan du sende dem via Digital Post som beskrevet under Send ansøgning til Digital Post.