Siden 1. januar 2011 har patienter, der klager over sin behandling i sundhedsvæsenet haft mulighed for at få en dialog med regionen. Enheden for Brugerundersøgelser har gennemført interview med 15 patienter/pårørende og 12 personer fra personalesiden, der har deltaget i dialogsamtaler ved klager, for at klarlægge oplevelser af og erfaringer med dette nye tiltag i patientklagesystemet.
Du hente en kort version af rapporten ved at klikke 'Download rapport' til højre. For mere information se beskrivelsen af og hent den fulde rapport Erfaringer med dialogsamtaler ved klager.