Gå til hovedindhold

​​​

Erfaringer med dialogsamtaler ved klager - kort fortalt

​En interviewundersøgelse blandt patienter og personale

7. juni 2012

Siden 1. januar 2011 har patienter, der klager over sin behandling i sundhedsvæsenet haft mulighed for at få en dialog med regionen. Enheden for Brugerundersøgelser har gennemført interview med 15 patienter/pårørende og 12 personer fra personalesiden, der har deltaget i dialogsamtaler ved klager, for at klarlægge oplevelser af og erfaringer med dette nye tiltag i patientklagesystemet.

Du hente en kort version af rapporten ved at klikke 'Download rapport' til højre. For mere information se beskrivelsen af og hent den fulde rapport Erfaringer med dialogsamtaler ved klager.


Sidst opdateret:
Redaktør
Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden