Support til Sundhedsplatformen (for fagfolk)

​Her finder du kontaktoplysninger på forskellige supportfunktioner inden for Sundhedsplatformen.

Support - Anvendelse

Har du som kliniker brug for hjælp til anvendelse af Sundhedsplatformen, kan du kontakte CIMT Servicedesk enten ved at oprette en it-sag direkte i CIMT Service (ikon på dit skrivebord) eller telefonisk. 

Ved akutte sager skal CIMT Servicedesk altid kontaktes telefonisk. 

Telefonisk henvendelse: 38 64 80 80

Mandag - torsdag: 07 -16
Fredag: 07 - 15

Hvis du har brug for hjælp til Sundhedsplatformen, men godt kan arbejde videre med patientbehandlingen, skal du ikke ringe til SP Helpdesk, men i stedet søge hjælp hos en kollega eller den superbruger, der er tilknyttet din afdeling. Du kan også oprette en sag via CIMT Service. 


Support - Uddannelse

Har du som kliniker brug for hjælp vedr. uddannelse i Sundhedsplatformen, kurser o.lign., kan du kontakte Sundhedsplatformen telefonisk eller evt. via CIMT Servicedesk (se nummer ovenfor).

Telefonisk henvendelse: 24 37 88 21

Mandag - fredag: 09-15


Leder du efter certificeringstesten?

Certificeringstesten tilgås via Kursusportalen​​

I nogle tilfælde skal du bruge træningsmiljøet til at kunne besvare spørgsmål i certificeringstesten.

  • Klik på træningsikonet på dit skrivebord eller  tilgå miljøet herfra
  • Log på Citrix med dit brugernavn og din adgangskode
  • Klik på "APPs" og vælg herefter Træningsmiljø 1 eller Træningsmiljø 2
  • Du logger på selve træningsmiljøet med Bruger-ID og adgangskode fra undervisningsarkene, som du finder under din faggruppe på siden med undervisningsmateriale (intranet-side).



Redaktør