Hasan Karabulut

Hasan Karabulut: ”Det fungerer ikke for mig at sidde bag et skrivebord hele dagen, derfor passer det mig godt, at jeg hver dag møder mange forskellige brugere i mit job.”It-supporter i enheden for Supportservices i sektionen Support Syd & Herlev.

​​​​​​​​​​

Stilling:It-supporter
Placering i:Ansat i enheden for Supportservices i sektionen, Support Syd & Herlev
Uddannelse:It-supporter
Ansat i CIMT:Siden 2012. Har inden da arbejdet syv år på Herlev Hospital



Din baggrund?

Jeg har tidligere arbejdet på Herlev Hospital i it-afdelingen, som nu er en del af CIMT.  

Dine arbejdsopgaver?

To dage er ikke ens – og det tiltaler mig enormt meget. Den ene dag er jeg med til at koordinere udrulningen af Office-pakken på sygehuset, og den næste er jeg med helt nede i maskinrummet, når softwaren skal installeres. Jeg har særligt ansvar for IPads, mobiltelefoner, vagtcentralen og sygehusledelsen.  

Det bedste ved dit job?

At jeg er med til at gøre en forskel for kollegerne og for patienterne ikke mindst. Det er fedt at få et anerkendende nik fra kollegerne efter at have løst deres it-problemer. Det fungerer heller ikke for mig at sidde bag skrivebordet hele dagen, så jeg er glad for hver dag at møde mange af de andre medarbejdere: Læger, sygeplejersker, sekretærer og selvfølgelig kollegerne på it-afdelingen.  

Hvorfor CIMT?

Det er vigtigt for mig, at jeg på min arbejdsplads er en del af et større netværk, hvor jeg møder mange andre kolleger. Eksempelvis når vi hjælper kolleger på regionens andre hospitaler. Og så er det rart at min arbejdstid er skemalagt, så jeg har god tid til familien.  

Hvilke råd ville du give en ny medarbejder?

Du skal være engageret og vise, at du brænder for jobbet. Det er vigtigt, fordi det i sidste ende er patienter af kød og blod, vi har med at gøre.

 

Redaktør