Tema
Temaet for uddannelseskonferencen er Teknologi og Læring, og vi sætter spot på, hvad den teknologiske udvikling kan betyde for efterspørgslen af kompetencer for medarbejdere i sundhedssektoren.
Målgruppe
Konferencen er rettet mod ledere og medarbejdere, der beskæftiger sig med uddannelse og kompetenceudvikling, især relateret til arbejdet i klinikken.
Læs mere om uddannelseskonferencen