Regionsrådsformand Vibeke Storm Rasmussen takker af efter 29 år i amts- og regionalpolitik.
Torsdag den 19. december kl. 15-17 på Regionsgården, Kongens Vænge 2 i Hillerød.
Fra kl. 13.00 vil være muligt at sige farvel til en række af de medlemmer, der forlader regionsrådet.
Bent Larsen (V)
Michael Lange (V)
Nina Berrig (K)
Andreas Røpke (Ufp)
Vi glæder os til at se samarbejdspartnere, venner og medarbejdere.
Med venlig hilsen
Hjalte Aaberg
Regionsdirektør