Svend Særkjær: Læring er bare at gøre det
Ikke så snart corona er ved at slippe sit tag i Danmark, danskerne og sundhedsvæsnet, så står der i kølvandet noget helt forventeligt og venter: Velmenende analytikere, eksterne og interne konsulenter, der foreslår analyser, evalueringer og undersøgelser med henblik på ”at lære og erfaringsudveksle” af corona-krisen.