Ministerinteresse i ambitiøs energirenovering af Hvidovre Hospital
Der ligger en kæmpe gevinst i at få energirenoveret Region Hovedstadens hospitaler, både for klimaet og for økonomien. Torsdag den 11. august mødtes regionsrådsformand Sophie Hæstorp Andersen, energi,- forsynings- og klimaminister Lars Chr. Lilleholt, Siemens og ledelsen fra Hvidovre Hospital for at drøfte emnet.