Herlev og Gentofte Hospital overtager planlægning af Mobillab i MIDT Tidligere har Enhed for Logistik & Forsyning haft planlægningsfunktionen for Mobillab i område MIDT, men fra 1. september overtager Herlev og Gentofte Hospital funktionen. 20. august 2021 kl. 14:45 Vent... SideindholdSamtidig med at planlægningsfunktionen flyttes til Herlev og Gentofte Hospital indføres et nyt rekvisitionssystem til Mobillab i område MIDT. Systemet anvendes allerede med succes i område NORD.Læs mere om det nye Mobillab MIDT herSe Quick-guide til bestilling af Mobillab MIDT her Redaktør Helle Alsbæk For at kunne sende din besked, mangler du at give dit samtykke. Indtast en gyldig e-mail-adresse. Bemærk: Denne mail er ikke sikker. Din mail må derfor ikke indeholde CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold.Læs, hvordan du sender sikker digital post:www.regionh.dk/digitalpost Skriv din besked: Indtast din email (skal udfyldes): Hvis du ønsker at vedhæfte en eller flere filer, skal du først logge ind. Opret en profil eller log ind Jeg giver hermed samtykke til, at Region Hovedstaden behandler oplysningerne i min henvendelse. Læs vores persondatapolitik Der er ikke registreret en emailaddresse for brugeren/gruppen Kommentarer Skriv en kommentar... Du skal være logget ind for at kommentere Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet. Klik her for at logge ind Opret profil RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor