Sådan ansøger du om brugt udstyr

Ønsker din organisation at få udleveret udstyr? Find vejledning og ansøgningsskema her.

Vi har mange typer af bortdonationer i forskellige størrelser, men fælles for dem alle er, at vi vil vide hvem udstyret går til, hvad der er behov for og hvordan det skal implementeres, når det kommer frem.

Derfor har vi en række informationer, I som organisation skal fremvise for at få udleveret udstyr.

Alt afhængigt af udstyrets karakter, og mængden der ansøges om, beder vi om følgende information:

  • Organisationsinformation
  • Samarbejdspartner i udlandet
  • Projektbeskrivelse
  • Liste med beskrivelse af ønsket udstyr
  • Evt. bevillingsbrev fra Genbrug til Syd.
  • Transportløsning.

Vejledning

Ønsker du at modtage brugt udstyr fra Region Hovedstaden, bliver det en samlet vurdering af ovenstående faktorer, der lægger til grund for om ansøgningen bliver godkendt.

Mest væsentligt er det, at organisationen arbejder for fattigdomsbekæmpelse, for lokal udvikling og med civilbefolkningens medbestemmelse. Læs mere om de overordnede kriterier vi arbejder med hos Genbrug til Syd, og se vejledning og ansøgningsskema her:

Ansøgningsskema til udlevering af brugt hospitalsudstyr

Vejledning til ansøgning om brugt udstyr 

 

Redaktør