Ny procedure ved trombofiliudredning i Planområde Nord Fra 09.03.2026 ændrer vi på svarafgivelsen for trombofili-udredningerne i Planområde NORD. Efter denne dato vil Klinisk Biokemisk Afdeling ikke længere indkalde patienterne til eventuelt opfølgende blodprøver, og praksis skal derfor fremover selv bestille de opfølgende prøver ud fra det første svar. 27. februar 2026 kl. 10:13 SideindholdI en overgangsperiode (til om med maj 2026) følger vi op som hidtil på de trombofili-udredninger, der er taget før 09.03.2026.Ændringen er en harmonisering i forhold til svarafgivelsen i resten af Region Hovedstaden. Redaktør Helle Alsbæk For at kunne sende din besked, mangler du at give dit samtykke. Indtast en gyldig e-mail-adresse. Bemærk: Denne mail er ikke sikker. Din mail må derfor ikke indeholde CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold.Læs, hvordan du sender sikker digital post:www.regionh.dk/digitalpost Skriv din besked: Indtast din email (skal udfyldes): Hvis du ønsker at vedhæfte en eller flere filer, skal du først logge ind. Opret en profil eller log ind Jeg giver hermed samtykke til, at Region Hovedstaden behandler oplysningerne i min henvendelse. Læs vores persondatapolitik Der er ikke registreret en emailaddresse for brugeren/gruppen