Gå til hovedindhold

Ny procedure ved trombofiliudredning i Planområde Nord

​Fra 09.03.2026 ændrer vi på svarafgivelsen for trombofili-udredningerne i Planområde NORD.  Efter denne dato vil Klinisk Biokemisk Afdeling ikke længere indkalde patienterne til eventuelt opfølgende blodprøver, og praksis skal derfor fremover selv bestille de opfølgende prøver ud fra det første svar.​

I en overgangsperiode (til om med maj 2026) følger vi op som hidtil på de trombofili-udredninger, der er taget før 09.03.2026.

​Ændringen er en harmonisering i forhold til svarafgivelsen i resten af Region Hovedstaden. 



Redaktør
Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden