Gå til hovedindhold

​​

Kronisk sygdom - strategi

Mere end hver tredje voksne dansker lever med en eller flere kroniske sygdomme. Og størstedelen af ressourcerne i sundhedsvæsnet går til patienter med kronisk sygdom.

Region Hovedstaden har derfor udarbejdet en Strategi for kronisk sygdom. Et af nøgleordene i den nye behandlingsstrategi af kroniske patienter er ”samarbejde”. Og det er de praktiserende læger, kommunernes sundhedscentre og regionens hospitaler, der skal samarbejde.


Sidst opdateret:
Redaktør
Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden