Høring af forslag til model for værdibaseret styring af sundhedsvæsenet i Region Hovedstaden Forslaget var i høring til og med 19. juli 2019. Se forslaget og de indkomne høringssvar. SideindholdStyringsmodellen skal skabe rammerne for, at klinikere, administratorer og politikere kan arbejde for, at den enkelte patient får det resultat i mødet med sundhedsvæsenet, som giver værdi for ham eller hende - holdt op imod forbruget af ressourcer. Læs mere om forslaget til en ny styringsmodel (målgruppen er ledere og medarbejdere på regionens hospitaler)Oversigt over høringssvarKontaktSkriv til postkassen Ny styringsmodel, hvis du har spørgsmål i øvrigt. Sidst opdateret: 6. august 2025 Redaktør Matti Thomas Malkki For at kunne sende din besked, mangler du at give dit samtykke. Indtast en gyldig e-mail-adresse. Bemærk: Denne mail er ikke sikker. Din mail må derfor ikke indeholde CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold.Læs, hvordan du sender sikker digital post:www.regionh.dk/digitalpost Skriv din besked: Indtast din email (skal udfyldes): Hvis du ønsker at vedhæfte en eller flere filer, skal du først logge ind. Opret en profil eller log ind Jeg giver hermed samtykke til, at Region Hovedstaden behandler oplysningerne i min henvendelse. Læs vores persondatapolitik Der er ikke registreret en emailaddresse for brugeren/gruppen