Gå til hovedindhold

Høring af forslag til model for værdibaseret styring af sundhedsvæsenet i Region Hovedstaden

Forslaget var i høring til og med 19. juli 2019. Se forslaget og de indkomne høringssvar.

Styringsmodellen skal skabe rammerne for, at klinikere, administratorer og politikere kan arbejde for, at den enkelte patient får det resultat i mødet med sundhedsvæsenet, som giver værdi for ham eller hende - holdt op imod forbruget af ressourcer. 

Læs mere om forslaget til en ny styringsmodel (målgruppen er ledere og medarbejdere på regionens hospitaler)

Oversigt over høringssvar



Kontakt



Sidst opdateret:
Redaktør
Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden