Indtil videre skal patienter i planområde Midt og Byen, der skal have taget EKG, fortsat henvende sig i prøvetagningsambulatorierne.
Patienterne i planområde Syd skal henvende sig i prøvetagningsambulatorierne og på Hvidovre Hospital. Fra den 1. marts 2017 er det også muligt at få taget EKG på Amager Hospital.
Betjeningen af patienter i planområde Nord og patienter fra praksis i Frederiksberg Kommune er uændret.
EKG’er for planområde Syd, Byen (ekskl. Frederiksberg) og Midt bortset fra praksis beliggende i Egedal Kommune og postnummer 3460 og 3520, beskrives fortsat af Beskriverenheden på Nordsjællands Hospital.
Region Hovedstaden beklager meget de gener, dette måtte medføre.