Gælder for NORD: mangel på reagenser til ferritin-måling På grund af problemer med leverance af ferritin-reagenser vil prøver til ferritin-måling i NORD blive sendt til et andet laboratorium. Det betyder, at fra d. 28/2 vil der automatisk blive medbestilt et ekstra blodprøverør til måling af ferritin. Det vil fremgå på PTB’en. Ligeledes vil der være forlænget svartid. Dette er en midlertidig løsning, og vi forventer at få leveret ferritin-reagenser om 14 dage. 23. februar 2023 kl. 15:49 Vent... Sideindhold Redaktør Helle Alsbæk For at kunne sende din besked, mangler du at give dit samtykke. Indtast en gyldig e-mail-adresse. Bemærk: Denne mail er ikke sikker. Din mail må derfor ikke indeholde CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold.Læs, hvordan du sender sikker digital post:www.regionh.dk/digitalpost Skriv din besked: Indtast din email (skal udfyldes): Hvis du ønsker at vedhæfte en eller flere filer, skal du først logge ind. Opret en profil eller log ind Jeg giver hermed samtykke til, at Region Hovedstaden behandler oplysningerne i min henvendelse. Læs vores persondatapolitik Der er ikke registreret en emailaddresse for brugeren/gruppen Kommentarer Skriv en kommentar... Du skal være logget ind for at kommentere Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet. Klik her for at logge ind Opret profil RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor