Overgang til tidsbestilling via MinSP i 2025 I begyndelsen af 2025 vil hele Region Hovedstaden overgå til mere fleksibel tidsbestilling til blodprøver og EKG via Min Sundhedsplatform (MinSP). Herlev-Gentofte Hospital samt Rigshospitalet - Glostrup benytter allerede MinSP til tidsbestilling, men også Amager-Hvidovre, Frederiksberg-Bispebjerg samt Nordsjælland vil overgå fra det nuværende bookingsystem (blodproever.dk) til MinSP.Der vil komme yderligere information om tidsbestilling via MinSP i januar 2025 både i PraksisNyt og på www.regionh.dk/laboratoriebetjening. 29. november 2024 kl. 08:56 Vent... Sideindhold Redaktør Helle Alsbæk For at kunne sende din besked, mangler du at give dit samtykke. Indtast en gyldig e-mail-adresse. Bemærk: Denne mail er ikke sikker. Din mail må derfor ikke indeholde CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold.Læs, hvordan du sender sikker digital post:www.regionh.dk/digitalpost Skriv din besked: Indtast din email (skal udfyldes): Hvis du ønsker at vedhæfte en eller flere filer, skal du først logge ind. Opret en profil eller log ind Jeg giver hermed samtykke til, at Region Hovedstaden behandler oplysningerne i min henvendelse. Læs vores persondatapolitik Der er ikke registreret en emailaddresse for brugeren/gruppen Kommentarer Skriv en kommentar... Du skal være logget ind for at kommentere Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet. Klik her for at logge ind Opret profil RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor