Tillykke med din speciallægeuddannelse!
DSAM, PLO-Hovedstaden, KAP-H og Min almen praksis i Region Hovedstaden
vil gerne fejre, at vi har fået nye kollegaer indenfor faget! Vi inviterer derfor
jer, der er blevet autoriserede speciallæger fra maj 2025 til april 2026, til
festmiddag på Domus Medica, Kristianiagade 12, Kbh. Ø.
Festlighederne finder sted fredag den 8. maj 2026 kl. 18:00 og frem til midnat.
Arrangementet er gratis for de inviterede læger.
Ledsagere er mere end velkomne, men der vil dog her være en egenbetaling
på 700 kr. pr. næse.
Se invitation og tilmeldingslink: