Vi mødes 3 gange om året
Region Hovedstaden afholder nationale rundbordssamtaler om cirkulært byggeri cirka 3 gange om året. Møderne er virtuelle og der er deltagere fra hele byggeriets værdikæde: Bygherrer, entreprenører, nedrivere, modtagere og sælgere af brugte byggematerialer, vidensinstitutioner m.fl. Møderne starter altid med bordet rundt, så vi ultrakort kan opdatere hinanden på hvad der rører sig. Derpå er der to oplæg om konkrete indsatser og erfaringer indenfor cirkulært byggeri.
Vær med i netværket
Rundbordssamtalerne er et uformelt og meget lavpraktisk netværk, som består af en liste med mails på de personer, der gerne vil inviteres. Du kan tilmelde dig ved at sende en mail.
Region Hovedstaden anvender din mail til at invitere dig til de nationale rundbordssamtaler, og et par gange om året sendes muligvis en invitation til andre workshops eller seminarer om cirkulært byggeri. Du bliver ikke spammet med mails. Hvis du ikke længere ønsker at modtage invitationerne til de Nationale Rundbordssamtaler, så skriv til Pernille, som så sletter dig fra listen.
Region Hovedstaden har overtaget tovholderrollen på de nationale rundbordssamtaler om cirkulært byggeri, der blev startet af Gladsaxe Erhvervsby og Gladsaxe Kommune.