Nyt Hospital Nordsjælland får ny station Et bredt flertal i folketinget besluttede tirsdag d. 7. februar 2012 at placere en station ved det kommende Nyt hospital Nordsjælland. Både lokalbanen og S- banen vil blive forbundet til den nye station til gavn både ansatte, patienter og besøgende til det nye hospital. 09. februar 2012 kl. 16:45 Sideindhold Redaktør jhan1104@regionh.top.local For at kunne sende din besked, mangler du at give dit samtykke. Indtast en gyldig e-mail-adresse. Bemærk: Denne mail er ikke sikker. Din mail må derfor ikke indeholde CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold.Læs, hvordan du sender sikker digital post: https://www.regionh.dk/digitalpost Skriv din besked: Indtast din email (skal udfyldes): Hvis du ønsker at vedhæfte en eller flere filer, skal du først logge ind. Opret en profil eller log ind Jeg giver hermed samtykke til, at Region Hovedstaden behandler oplysningerne i min henvendelse sagligt. Læs betingelserne for dit samtykke Der er ikke registreret en emailaddresse for brugeren/gruppen