Akuttelefon 1813 vinder kampagnepris


En god indsats med strategisk kommunikation har givet en pris til kampagnen for Akuttelefon 1813.

​​

Akuttelefon har effektiv effekt på målgruppe

Akuttelefon 1813 har ikke kun været synlig i alle afkroge af regionen det sidste år. Den har også vist sig at have en effektiv effekt på målgruppen. Og det er faktisk ikke kun, når vi selv skal sige det.

10 vindere fik målt deres effekt

Kampagnen for Akuttelefon 1813 har nemlig netop vundet den eftertragtede Advertising Effektiveness Award. Ved prisuddelingen blev i alt 10 vindere kåret efter et pointsystem, som måler effekten af en kampagne i forhold til markedsføring og den efterfølgende effekt på målgruppe og bundlinje.

God kommunikation gav adfærdsændring 

Dommerne lagde vægt på, at Akuttelefon 1813 har skabt adfærdsændring gennem klar analyse, strategi og målsætninger for kommunikationen. Desuden var der ros til det gode mix af medier, som kampagnen er afsat i og gode redaktionelle muligheder.

Skabt i samarbejde med mediebureau

Akuttelefon 1813-kampagnen blev skabt af mediebureauet OMD i samarbejde med Koncern Kommunikation.
Redaktør