Gå til hovedindhold

​​​​​​​​​​

Klage over Akutberedskabet

Hvordan sender du en klage om Akutberedskabet - herunder Akuttelefonen 1813 eller alarmopkaldet 1-1-2? Få vejledning her.

​Akuttelefonen 1813 og Alarmcentralen 112  er del af det samlede akutberedskab. Derfor skal en klage sendes direkte til Region Hovedstadens Akutberedskab. ​Du klager ved at udfylde denne pdf:​Klag over Akutberedskabet - herunder 1813 og 112

Hvis du klager på vegne af en anden person, skal du medsende en fuldmagt sammen med klagen. Det gør du ved at udfylde felterne til fuldmagt sidst i skemaet. Du kan også hente en blanket til fuldmagt.
Hent blanket til fuldmagt​​​

Herefter skal du sende klagen med digital post via borger.dk
Send klagen via borger.dk

​Fritagelse for digital post

Er du fritaget for at modtage digital post fra offentlige myndigheder, kan du sende klagen med almindelig post til:

Region Hovedstadens Akutberedskab
Telegrafvej 5, opgang 2, stuen
2750 Ballerup.​

Sidst opdateret:
Redaktør
Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden