Akuttelefonen 1813 og Alarmcentralen 112 er del af det samlede akutberedskab. Derfor skal en klage sendes direkte til Region Hovedstadens Akutberedskab. Du klager ved at udfylde denne pdf:Klag over Akutberedskabet - herunder 1813 og 112
Hvis du klager på vegne af en anden person, skal du medsende en fuldmagt sammen med klagen. Det gør du ved at udfylde felterne til fuldmagt sidst i skemaet. Du kan også hente en blanket til fuldmagt.
Hent blanket til fuldmagt
Herefter skal du sende klagen med digital post via borger.dk
Send klagen via borger.dk
Fritagelse for digital post
Er du fritaget for at modtage digital post fra offentlige myndigheder, kan du sende klagen med almindelig post til:
Region Hovedstadens Akutberedskab
Telegrafvej 5, opgang 2, stuen
2750 Ballerup.