Undersøgelsen er den største spørgeskemaundersøgelse om sundhed i Danmark og giver en unik mulighed for at følge udviklingen i danskernes trivsel, sundhed og sygdom over tid. Svarene er blandt andet med til at forbedre forebyggelses- og behandlingsinitiativer i kommuner og regioner.
Tjek, om du er med
Spørgeskemaet "Hvordan har du det?" er landsdækkende og sendes til 300.000 tilfældigt udvalgte borgere på 16 år og derover.
📧 Tjek din digitale postkasse fra i morgen og se om du er inviteret.
Undersøgelsen gennemføres som et samarbejde mellem regionerne, Sundhedsstyrelsen og Statens Institut for Folkesundhed. Det sker efter en aftale mellem Danske Regioner, KL, Indenrigs- og Sundhedsministeriet og Finansministeriet.
Alle, der besvarer spørgeskemaet, deltager i lodtrækningen om en række præmier.