Gå til hovedindhold

Hvordan har du det?

Hvert 4. år tager vi temperaturen på danskernes sundhed, trivsel og sygdom, og i morgen den 4. februar modtager mere end 100.000 borgere i Region Hovedstaden spørgeskemaet "Hvordan har du det?"

Vent...

​Undersøgelsen er den største spørgeskemaundersøgelse om sundhed i Danmark og giver en unik mulighed for at følge udviklingen i danskernes trivsel, sundhed og sygdom over tid. Svarene er blandt andet med til at forbedre forebyggelses- og behandlingsinitiativer i kommuner og regioner.

Tjek, om du er med

Spørgeskemaet "Hvordan har du det?" er landsdækkende og sendes til 300.000 tilfældigt udvalgte borgere på 16 år og derover.

 

📧 Tjek din digitale postkasse fra i morgen og se om du er inviteret.

 

Undersøgelsen gennemføres som et samarbejde mellem regionerne, Sundhedsstyrelsen og Statens Institut for Folkesundhed. Det sker efter en aftale mellem Danske Regioner, KL, Indenrigs- og Sundhedsministeriet og Finansministeriet. 

 

Alle, der besvarer spørgeskemaet, deltager i lodtrækningen om en række præmier.


Redaktør

Kommentarer 

Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet.

Opret profil
RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor

 

Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden