​​​​​​

Jobopslag: Overblik over annoncemedier og nye muligheder på LinkedIn

Vent...


​​Når I vil rekruttere en ny medarbejder, er der flere forskellige annoncemedier til jobopslaget at vælge mellem. I rekrutteringssystemet Talent Recruiter tilføjer du selv de jobportaler, der er relevante for jobopslaget. Her har du både mulighed for at vælge kommercielle jobportaler og de gratis offentlige jobportaler.

​Jobopslag på LinkedIn

Som noget nyt kan man tilkøbe annoncering af job på LinkedIn. Publiceringen af jobopslag sker direkte fra rekrutteringssystemet Talent Recruiter, og det koster 2.900 DKK pr. annoncering. 

Man kan vælge mellem annoncering på hospitalets, virksomhedens eller på Region Hovedstadens virksomhedsside. Jobopslaget bliver lagt på den valgte LinkedIn profil på fanen Job samt på LinkedIn’s jobportal. 
Jobbet oprettes som et premium job, hvilket betyder, at LinkedIn’s algoritme prioriterer jobannoncen og giver annoncen større synlighed overfor LinkedIn-brugerne, f.eks. via push til LinkedIn-brugeres nyhedsfeed og i notifikationer.

Det er Center for HR og Uddannelse, der har fået udviklet den nye integration mellem Talent Recruiter og regionens LinkedIn-profiler på baggrund af efterspørgsel. 



​​

Redaktør

Kommentarer 

Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet.

Opret profil
RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor