Sådan håndterer du dialog om forandringer

Som leder spiller du en central rolle i forhold til, hvordan din afdeling kommer igennem en forandring. Med et nyt dialogværktøj får du her hjælp til, hvordan du og dine medarbejdere kan finde ny energi og nye løsninger i fællesskab.
Vent...

​Som leder i sundhedsvæsenet er hverdagen fyldt mere store og små forandringer, som skal gennemføres. Her er dialog et vigtigt værktøj som du her kan finde hjælp og vejledning til hvordan du bruger bedst muligt. 

Dialogværktøjet består af en PowerPoint præsentation med spørgsmål, som du kan bruge til jeres afdelingsmøde og en guide med forslag til, hvordan du bedst forbereder dig og din afdeling.

Dialogværktøjet er designet til mellemledere, der skal understøtte indflytning i nye byggerier. Men det kan sagtens bruges i mange andre typer af forandringer.



Her kan du se en introduktion til dialogværktøjet fra Ledelsesrummets webinar om forandringskommunikation med chefkonsulent i Center for Politik og Kommunikation Camilla Bugge.

Varighed: 1:19



Redaktør

Kommentarer 

Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet.

Opret profil
RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor