Har du husket at tilmelde dig vores gå-hjem-møde om kronisk sygdom?
Du kan nå det endnu - og det er ganske gratis!
Det vil også være muligt at deltage online, men der er stadig behov for tilmelding.
Tilmelding senest torsdag d. 23. marts 2023
Nu er programmet klar (se det fulde program her)
Kom og hør om:
- Resultater fra rapporten
- Psykisk sygdom
- Hjerterehabilitering
- Sundhedsklynger
Hvordan står det til med de kroniske sygdomme i Region
Hovedstaden, i de nye sundhedsklynger og i regionens 29 kommuner? Det svarer
forskere på fra Center for Klinisk Forskning og Forebyggelse, når tal fra
rapport om kronisk sygdom i Region Hovedstaden publiceres i forbindelse med
dette arrangement. Inviterede oplægsholdere vil derudover sætte
rapportens resultater i perspektiv og der vil være tid til dialog og debat.
Rapporten om kronisk sygdom er en fortsættelse af Sundhedsprofil 2021 - sundhedsadfærd og risikofaktorer og viser forekomst og nye sygdomstilfælde for 18 kroniske sygdomme.
LÆS RAPPORTEN HER!
Gå-hjem-mødet foregår i auditorium C på Glostrup Hospital, Nordre Ringvej 57, den 28. marts 2023 kl. 14.00-16.30.
Mødet er arrangeret af sundhedsprofilteamet fra Center for Klinisk Forskning og Forebyggelse (CKFF), og alle interesserede er velkommen.