Gå til hovedindhold

Læringsseminar 2025

​​Velkommen til Region Hovedstadens læringsseminar om patientinddragelse 2025, der fandt sted 19. marts 2025. På seminaret satte vi fokus på, hvordan vi kan bruge patientinddragelse som en af nøglerne til at sikre den gode omstilling af sundhedsvæsenet.​ En omstilling, der allerede nu er i gang og blandt andet omfatter øget digitalisering, øget behovsstyring og fokus på at minimere overbehandling.​

Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden