Gå til hovedindhold

​​​

Sundhedsprofilen inviterer til lanceringskonference

Den 17. marts bliver en dag i folkesundhedens tegn, når vi spørger: "Hvordan har vi det?" i Region Hovedstaden​

Konferencen bliver en hel dag med nye resultater og indsigter i folkesundhedsproblemstillinger. Undersøgelsen 'Hvordan har du det?' fra foråret 2025 har samlet svar fra over 40.000 borgere og giver et unikt billede af befolkningens sundhed. De vigtigste resultater præsenteres og perspektiveres af forskere og eksperter med fokus på anvendelse i praksis og beslutninger i regionen, kommunerne, og de nye sundhedsråd.

Vi sætter bl.a. spot på:

  • Sundhedsadfærd og risikofaktorer
  • Livskvalitet og mental sundhed
  • Sundhedsprofilerne i en reformtid

Hvornår: tirsdag d. 17. marts, kl. 08.30 - 15.00

Hvor: Bispebjerg Hospital, Fælleshuset, Nielsine Nielsens Vej 12, 2400 København N

​Program

Læs det fulde program h​er​​​.​​

Tilmelding

Deltagelse er gratis og sker efter først-til-mølle-princippet.

Tilmelding sker via dette link senest mandag den 9. marts 2026.

Spørgsmål angående tilmelding: Dorthe Bødker, dorthe.boedker@regionh.dk

Spørgsmål ang. konferencens faglige indhold: sundhedsprofil@regionh.dk  


Redaktør
Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden