Gå til hovedindhold

​​

Sådan ser de på pejlemærkerne for god ledelse

Hvis jeg siger 'pejlemærker for god ledelse', hvad siger du så? Det spørgsmål har vi stillet to af Region Hovedstadens nyeste hospitalsdirektører, som ikke var med, da pejlemærkerne sidste efterår blev udviklet og tryktestet med involvering på tværs af regionen.

Vent...


I februar blev Region Hovedstadens pejlemærker for god ledelse lanceret. Efterfølgende har ledelserne på de enkelte hospitaler, virksomheder og koncerncentre arbejdet med, hvordan de lokalt ville arbejde med de fire pejlemærker. 

Direktør for Region Hovedstadens Psykiatri, Eva Zeuthen Bentsen og hospitalsdirektør på Herlev og Gentofte Hospital Niels Würgler Hansen er begge startet i Region Hovedstaden i 2024. De har derfor ikke været med i udviklingsprocessen, men er blevet kastet direkte ud i implementeringen. Derfor var vi nysgerrige på, hvordan de ser på vores pejlemærker for god ledelse:


​​

Redaktør

Kommentarer 

Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet.

Opret profil
RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor

 

Klik for at scrolle op eller ned p� siden G� til toppen af siden