I februar blev Region Hovedstadens pejlemærker for god ledelse lanceret. Efterfølgende har ledelserne på de enkelte hospitaler, virksomheder og koncerncentre arbejdet med, hvordan de lokalt ville arbejde med de fire pejlemærker.
Direktør for Region Hovedstadens Psykiatri, Eva Zeuthen Bentsen og hospitalsdirektør på Herlev og Gentofte Hospital Niels Würgler Hansen er begge startet i Region Hovedstaden i 2024. De har derfor ikke været med i udviklingsprocessen, men er blevet kastet direkte ud i implementeringen. Derfor var vi nysgerrige på, hvordan de ser på vores pejlemærker for god ledelse:
