Tværsektorielt samarbejdsforum for digital kommunikation er nedsat under Tværsektoriel strategisk styregruppe.
Tværsektorielt samarbejdsforum for digital kommunikation har til formål at sikre ensartet tværsektoriel digital kommunikation på tværs af planområderne med fokus skabe de bedst mulige forudsætninger for den lokale brug og implementering af de tekniske løsninger til digital kommunikation.
Samarbejdsforummet skal også sikre overblik over nationale og lokale digitale indsatser, og det som afsæt udvikle driftssamarbejdet om digital kommunikation i relation til det tværsektorielle patientforløb.
Her kan du se kommissorium for samarbejdsforum for digital kommunikation
Medlemmer
Formandskabet varetages af:
- Tina Holm Nielsen, Vicedirektør, Amager-Hvidovre Hospital
- Rikke Saltoft Andersen, Digitaliseringschef, Københavns Kommune
Sekretariatet varetages af:
- Conni Christiansen, Chefkonsulent, Center for Sundhed, Region Hovedstaden
- Karen Elisabeth Dam, Chefkonsulent, Københavns Kommune
Øvrige medlemmer:
- Vakant, Samordningsudvalg Byen
- Lisa Jeppesen, It- og velfærdskonsulent, Samordningsudvalg Syd
- Mette Kanneworff, Tværsektoriel konsulent, Samordningsudvalg Nord
- Marianne Qvick, Digitaliseringschef, Samordningsudvalg Midt
- Vakant, Bornholms Hospital
- Gitte Krogager, Teamleder, Psykiatriens Fælles Samordningsudvalg
- Marie Lønstrup, Sekretariatsleder, Psykiatriens Fælles Samordningsudvalg
- Thomas Dalsgaard Clausen, Sektionschef, CIMT
- Lau Bertholdt, Praktiserende læge og konsulent, KAP-H
- Melanie Veber, Praktiserende læge, PLO-H
- Lone Vinhard, Sektionschef, Center for Sundhed, Region Hovedstaden
Mødekalender, dagsordener og referater
Her kan du se mødekalender, dagsordener og referater for Tværsektorielt samarbejdsforum for digital kommunikation