​​​​

Invitation til forelæsning af Jemma Hawkins: ’Samskabelse i komplekse interventioner – et kritisk blik’

​​Jemma Hawkins, seniorlektor ved Cardiff School of Social Sciences, besøger Forebyggelseslaboratoriet den 29. november. Her vil hun holde et oplæg om samskabelse i komplekse interventioner. Alle interesserede er velkomne og deltagelse er gratis.

Vent...


Vi har den store fornøjelse at invitere dig til en spændende forelæsning med Jemma Hawkins, hvor hun vil kaste et kritisk blik på samskabelse i komplekse interventioner.

Jemma Hawkins er seniorlektor ved Cardiff School of Social Sciences i Center for Udvikling, Evaluering, Kompleksitet og Implementering i Forbedring af Folkesundhed.

​Jemmas forskning fokuserer på metoder til udvikling og evaluering af komplekse sundhedsinterventioner, herunder metoder til procesevaluering og samskabelse (samarbejde, co-production, co-creation, co-design).

I denne forelæsning vil Jemma tage et kritisk kig på samskabelse. 

Der vil også være tid til diskussioner og spørgsmål.

​Forelæsningen vil foregå på engelsk, og alle interesserede er velkomne.   

Portrætfoto

Praktisk information

Hvornår: 

29. november 2023 kl. 14.00 – 15.30.

Hvor: 

Center for Klinisk Forskning og Forebyggelse (CKFF)

Nordre Fasanvej 57, Hovedvejen, Indgang 5

2000 Frederiksberg

(lokale meldes ud snarest).

For online deltagelse følg linket:

https://bispebjerg-og-frederiksberg-hospital.23video.com/jemma-hawkins-samskabelse-i


Læs mere om Jemma Hawkins på Cardiff Universitys hjemmeside.


Udvalgte artikler af Jemma Hawkins: 

Hawkins, J. et al. 2017. Development of a framework for the co-production and prototyping of public health interventions. BMC Public Health 17, pp. 689., article number: 689. (10.1186/s12889-017-4695-8).

Moore, G., Evans, R., Hawkins, J., Littlecott, H., Melendez-Torres, G., Bonell, C. and Murphy, S. 2019. From complex social interventions to interventions in complex social systems: future directions and unresolved questions for intervention development and evaluation. Evaluation 25(1), pp. 23-45. (10.1177/1356389018803219).

Redaktør

Kommentarer 

Du skal være logget ind for at benytte denne funktionalitet.

Opret profil
RSS kommentarspor Tilmeld kommentarspor