Chefens klumme: Velkommen 2024
Jeg håber, at I kom godt ind i 2024, som jo startede med et historisk tronskifte. En stor tak går til dronning Margrethe II for alt og de bedste ønsker til det nye kongepar for vores fælles og forbundne fremtid. Og forbudne er vi også i Europa. Det forpligter os til at fortsætte med at gøre en indsats for at samarbejde – også i 2024, der uden tvivl bliver et spændende år.