Køges borgmester er ny bestyrelsesformand for Greater Copenhagen EU Office
Borgmester i Køge Kommune, Marie Stærke (S), overtog ved årsskiftet posten som bestyrelsesformand for Greater Copenhagen EU Office, der hjælper østdanske kommuner, regioner, universiteter og virksomheder med at søge EU-midler, danne netværk og få indflydelse på EU-politik.