Gå til hovedindhold
Gå til hovedindhold
RegionH E-læring
RegionH E-læring
X
    Gå til forsiden på regionh.dk
    RegionH E-læring
    RegionH E-læring
    • Om os
      Kontakt - Hvad er e-læring? – Nyheder – Samarbejdspartnere - Historie
    • Bestil digital undervisning
      Hvordan foregår bestilling og produktion af digital undervisning?
    • Se eksempler på digital undervisning
      Oversigt over e-læringskurser og andre produktioner
    • Innovation og udvikling
      User eXperience (UX) - Refleksionsværktøjer - Podcasts
    • På tegnebrættet
      Læs om de projekter, vi er i gang med
    • Gør-det-selv
      Hjælp til gør det selv løsninger - Start et projekt - Inspiration til onlinemøder og undervisning
    • Region Hovedstaden
    • Kontakt RegionH E-læring
    Skip Navigation LinksRegionH E-læring/Innovation og udvikling

    Innovation og udvikling

    Se eksempler på, hvad vi arbejder med udover traditionel e-læring.

    8. december 2021

    UX - User eXperience

    ​Udstyr til eye-tracking, sved- og pulsmåling og analyse af ansigtsudtryk. Det er redskaber, som RegionH E-læring fremover vil benytte sig af under udarbejdelsen af e-læringskurser og andre former for læringsteknologi.
    11. marts 2022

    Refleksionsværktøjer i e-læringskurser

    Går du og overvejer, hvordan man kan anvende refleksion i e-læringskurser? Du ønsker måske at undgå testelementer, hvor et svar enten er rigtigt eller forkert? Her kan du få en gennemgang af erfaringer med anvendelse af refleksionsværktøj i forskellige e-læringskurser.​
    19. januar 2022

    Podcast

    ​Podcast-mediet har de senere år vokset sig stort, og lydfortællinger indgår også i paletten af værktøjer, der bliver taget i brug, når RegionH E-læring producerer digital undervisning. ​
    16. december 2021

    Onlinemøder og -undervisning

    ​Hvilket møderedskab skal du vælge, hvad er succeskriterierne for et godt møde og hvad er mulighederne og udfordringerne ved de forskellige mødetyper?
    13. december 2021

    Grafisk vidensformidling

    ​Her kan du se eksempler på, hvordan video, websites, tegnefilm og animationer benyttes som selvstændigt læringselement, men også i kombination med e-læringskurser og tilstedeværelsesundervisning.
    8. december 2021

    Gamification og spilbaseret læring

    ​Gamification er, når man tilsætter spilmekanikker til ting og aktiviteter, som ikke i sig selv er spil. Spilbaseret læring handler om spil brugt til læring.
    8. december 2021

    Brætspil som læringsværktøj

    ​I RegionH E-læring er vi altid på udkig efter metoder, der kan styrke læring og refleksion og samtidig kan udvide vores pallette af værktøjer og tilbud.
    (Webid:33c32a78-e4b3-4cfc-ab0b-02cc45ac0c02) ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","DescriptionLimitCount":0,"Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":2,"IndexWp":false,"LimitDescription":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":true,"SortOrdering":1,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.regionh.dk\/e-learning\/Innovation-og-udvikling","m_Item2":true,"m_Item3":"33c32a78-e4b3-4cfc-ab0b-02cc45ac0c02"}],"TemplateDisplayType":3}

    Region Hovedstaden - RegionH E-læring

        Region Hovedstaden - RegionH E-læring

        Rigshospitalet, Opgang 98A, Ryesgade 53B, 2. sal

        2100 København Ø

        T 38 66 99 99

        E Skriv til os

        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Cookies
        • Tilgængelighedserklæring
        Publiceringsdato: 25-01-2022 12:57